понеделник, 3 март 2014 г.

Ден 62

Как използвах "Тайната", за да спра да нося очила за четене?
Поисках го, а сетне започнах да си представям себе си без очила във всяка ситуация. За три дни зрението ми се избистри. Не усетих кога минаха тези три дни, защото ЗНАЕХ, че е изпълнено в момента, в който го пожелах. Ако бях забелязала как са минали трите дни, щях да забележа, че и желанието ми не е напълно осъществено. А аз напълно вярвах и ЗНАЕХ, че е изпълнено. Имах пълна вяра. Със същия успех мога да кажа, че ми трябваха три дни, за да осъзная, че очите виждат добре, или че са ми били нужни три дни, за да се адаптирам към вече добре виждащите си очи. Това би било вярно, защото в мига, в който поисках това, знаех, че ми се дава и нямах никакви съмнения. Благодарение на това знание очите ми отново започнаха да виждат идеално.